Subject: FW: Euroopa Nõukogu konverents "Women in prisons", 12.-13. november 2025
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Aug 2025 15:53:02 +0300

From: Merit Kaasik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 21, 2025 3:40 PM
To: Kristiina Krause - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Kerstin Vaikmaa - JUSTDIGI
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Euroopa Nõukogu konverents "Women in prisons", 12.-13. november
2025

Tere!

Edastan info 12.-13.11 Strasbourgis hübriidformaadis toimuvast
konverentsist “Women in prisons: Enhancing gender-sensitive prison
policies and practices in Council of Europe member States”.

Palun andke teada enne 12. septembrit, kas ja kes ning kuidas soovib
Eestist osaleda (kohapeal või online).

Tervitades

Merit

Merit Kaasik
Permanent Representation of
Estonia to the Council of Europe
Deputy to the

Permanent Representative
Tel +33 388 247 652

Mob +33 640 400 222

16, allée Spach, Strasbourg, 67000 France